FANDOM

Logo Begriffsklärung Da Titel vô dém Artikel is mérdeitig. Schaug unter da Begriffskléarung vâ „Gneis“.
Pfeil rechts Der Artikel is im Dialekt Soizburgerrisch gschriem wórn Pfeil links
Gneiss
Stod Soizburg
D A A T E N
Bundeslånd: Soizburg
Bezirk: Statutarstod Soizburg (S)
Ortsteil voh: Soizburg
Heechen: 420 m y. A.
Eihwóner: 5000
Póstlaatzoi : 5020
Vurwoi : 0662
Gmoahvawoitung: Magistrat Stadt Salzburg</br>Mirabellplatz 4</br>5020 Salzburg
Nétzseiten:
P Ó L I T I K
Burgermaaster: Harald Preuner
Stodtei Gneiss in Soizburg
Stadtteil gneis

D' Gneiss (Deitsch: Gneis) is a Stodtei vâ da Stod Soizburg, der'ran Sin zwischa dé Laundschoftsreim vâ Mórzg und vam Leópóidskróner Móos liegt. Nérdlich schliasst da Stodtei Nónntoi âu. D' zentroie Strossenoxen vam Siadlungsraum is d' Berchtsgoaner Stross. An Nórn faungt da Siadlungsraum mi'm Baulaundkérn am Raund vâ da Friadhófterass bóaderseits vâ da Tuméggerstross, wó unterhoib vâ da Terassenkaunten da Stodtei Nónntoi aunégrenzt. An Sin endt da Stodtei Gneiss direkt am Stérnhófweeg.

Da zentroie Tei vâ Gneiss-Móos, vâ dém da nérdliche Tei aun d' Leópóidskrónweiersiadlung grenzt, greifft noch Westen weid ins Laundschoftsschutzgebiat Leópóidskróner Móos aussé und grenzt a' da Nissenstross direkt aun an dérflichen Stodtei entlaung vâ da Móosstross. Westlich vâ da Gneiss liegt d' Móarlaundschoft vam Leópóidskróner Móos. An Ósten vam Stodtei liegt da grósse Kómmunoifriadhóf, an dém sidlich óanige Wiasen und Ogger d' zentroie Gneisser Kirchasiadlung vam Ortszentrum vâ Mórzg trennan. A' da Gneiss leem iwer 5.000 Leit.